Prekių gražinimas

Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad jūs būtumėte visiškai patenkinti savo pirkiniu. Jei dėl kokių nors priežasčių esate nepatenkinti, mes mielai priimsime gražinimus laikydamiesi žemiau pateiktų sąlygų.

Gražinimo politika

Prekes galite gražinti per 30 dienų nuo pirkimo datos. Norint gražinti prekę, ji turi būti originalioje pakuotėje ir tokios pačios būklės, kokios ją gavote. Pirkimo kvitas arba pirkimo įrodymas yra būtinas.

Gražinimo procesas

1. Susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda telefonu +370 610 36 262 arba el. paštu info@zuklida.lt norėdami inicijuoti gražinimą.
2. Supakuokite prekę saugiai į originalią pakuotę ir įdėkite visus pridėtus priedus ir dokumentus.
3. Išsiųskite prekę nurodytu adresu: S. Daukanto g. 27, Panevėžys.

Gražinimo mokesčiai

Pirkėjas yra atsakingas už gražinimo siuntimo išlaidas, nebent prekė buvo brokuota arba gavote neteisingą prekę.

Gražinimo patvirtinimas

Gavus ir apdorojus jūsų gražinimą, mes informuosime jus el. paštu. Pinigai bus grąžinti per 7-10 darbo dienų, naudojant pradinį mokėjimo būdą.